Svalová hmota a síla

5 tipů, jak efektivně nabrat svalovou hmotu

Ať už si to uvědomujete, nebo ne, sedavá práce a pohodlný způsob života vede k několika nepříjemným závěrům. Tloustnete, nic vás nebaví, hůře spíte a nemáte chuť na sex. Přitom stačí začít se zase trochu hýbat. Jak si co nejefektivněji pořídit lepší tělo a lepší náladu zároveň? Čtěte!

12

1. Omezte kouření

Pokud vás nevyděsí fakt, že cigarety jsou zabiják vašeho srdce, způsobují zužování cév, omezují průtok krve a vedou k infarktu, pak by se vám mohla rozsvítit kontrolka, když vám řekneme, že cigarety ovlivňují vaši mužnost. Kuřáci totiž ve srovnání s běžnou populací trpí daleko častěji erektivní dysfunkcí. Velmi brzy po omezení cigaret zjistíte, že se cítíte daleko lépe a že vám trvá delší dobu, než se při cvičení unavíte, a to vám bude dělat radost.

2. Změňte stravu

Ranní koblížek, pizza k obědu a večerní burger změní vaši figuru k nepoznání. Vaše strava by měla obsahovat hodně ovoce, zeleniny, ale také luštěniny. Tyto potraviny jsou totiž zdrojem vitaminů A, C, E a zinku, které zabraňují poškozování cév. Při pečlivé přípravě nutričně vyvážené stravy se správným obsahem proteinů, sacharidů a tuků docílíte kýžených úbytků na váze.

3. Pohyb, pohyb, pohyb

Bez posilování to nepůjde. Kombinujte kardio cvičení (běh, cyklistika) se silovým cvičením (posilovna, kruhový nebo funkční trénink) a kromě ztráty tělesného tuku se dostaví i pevnější a objemnější svalstvo. Začátečníci by určitě měli investovat do osobního trenéra. Jednak z důvodu, že mít nad sebou pevnou ruku není vůbec na škodu. Druhý důvod je kvalita provedení cviků. Trenér vás naučí obsluhovat posilovací stroje i zajímavé kombinace cviků s vlastní vahou těla.

4. Doplňky stravy

Po tréninku by měl přijít ke stravě protein. Existují dva druhy, syrovátkový a kasein. První typ je vhodné užívat po tréninku v ranních a dopoledních hodinách. Výhodou kaseinu je postupné uvolňování v průběhu až 8 hodin, proto je ideální na noc.

Problémy s nedostatkem testosteronu vyřeší TestoMax. O co jde? Jedná se o speciální doplněk stravy pro muže po třicítce. Budete se díky němu cítit uvolnění, odpočatí a plni energie. Testosteron, jakožto primární mužský pohlavní hormon, má na vaši fyzickou a duševní pohodu obrovský vliv.

5. Odpočinek

Nestresujte se! Intenzivní psychický tlak způsobuje kornatění cév. Každý den si najděte chvilku jenom sami pro sebe. Při zavádění zdravého životního stylu má odpočinek velmi zásadní vliv. A po silovém tréninku se potřebují zregenerovat hlavně vaše svaly. Zkuste zavřít oči a soustředit se pouze na svůj dech. Uvidíte, že vás zaplaví čerstvá vlna pozitivní energie.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

TOPlist